RSS

неделя, 13 април 2014 г.

Цветни картички

Цветница е - един от най-красивите и ароматни празници!
Обичам да е цветено и да ухае на цветя, да виждам щастливи хора и да ми става още по-щастливо от това. Нека днес всички Цветя, бъдат обгърнати с много любов, настроение и да носят багрите винаги в себе си. Честит празник, цветя дръвчета и храсти! Бъдете освен цветни и много здрави!


 И в унисон с днешния празник, серията от картички, които ви показвам е с цветя. Правих ги  преди година и половина, по случай най-цветния ми рожден ден. Картичките са благодарствени и бяха предназначени, за най-близките ми хора, които поради обстоятелствата, не са толкова близко до мен в ежедневието. Това беше моят начин да ги почерпя и да им изкажа благодарността си, цветно. Благодаря ви мило мое семейство,че сте винаги до мен!









2 коментара:

Borqna каза...

Прекрасна серия! Много точни и изискани.
Поздравления.

Katya Kovacheva каза...

Благодаря, Боре! Да получи се много красив комплект в добълнение с едни цветни меденки :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!