RSS

четвъртък, 10 април 2014 г.

Kate Land на три годинки

Преди три години, на днешния ден, написах първата си пубиликация, в този блог. Ще си призная, че я написах с доста смесени чувства, както и всяка следваща поредна. Често пъти, дори през последните месеци, когато отделям доста по-малко внимание на блога, се питах... има ли смисъл да продължавам да пиша публикации? Днес съм убедена, че има смисъл и от блога и от всяка една публикация!
Има смисъл, защото това местенце е създадено и поддържано изцяло, лично от самата мен. Това е мое собствено постижение и доказателство, че мога да създавам, да се грижа и сама да развивам идеите си.
Има смисъл, защото въпреки, че не е от най-популярните блогове, това местенце носи вдъхновение, развлечение, радост, усмивки или е просто място за отмора, за много хора.
Има смисъл, защото това местенце ме свързва с всички вас, дава ми сила и енергия да не се отказвам, а да полетя високо, високо...


И понеже това местенце, нямаше да съществува без мен, не намирам по-подходящо време от днешния ден, за да благодаря първо на себе си:
Благдоря, че създадох този шарен виртуален свят, в който показвам и изразявам част от себе си! Благодаря, че въпреки всичките си съмнения, успях да го отгледам цели три години и да го развия! Благодаря, че намирам време да публикувам и обновявам, с много любов!

Благодаря и на всички вас, прекрасни хора, които със или без причина се отбивате тук! Благодаря за всеки коментар, който ми оставяте! Благодаря за признателността и за подкрепата! Благодаря ви, че ви има и сте час от това местенце!

Много бих искала да отбележа третата годинка на блога си по по-различен начин. Разбира се, че като човек, който обича да дава, ще дам на един от всички, които решат да се включат в празника, подарък (той е все още изненада). Условието е, да изработите картичка или каквото ви хрумне друго творение, което да носи духа и да подхожда на блога ви. Нека проектът, който е споделите тук, бъде продиктуван от вашите мисли и чувства, които се пораждат, когато посещавате KateLand. Не държа да ми ги изпращате, просто ми ги покажете :) А ако у някой се зароди желание да ми изпрати своя проект, може да ми пише k.kateland@gmail.com
Всеки желащ, има възможност да се включи в празника с неограничен брой проекти до 10.05.2014. 


10 коментара:

Toni каза...

Честита блогодинка. Разбира се, че има смисъл от блога. За да се случи, има важна причина. Много успехи и забавление и занапред!

Didi Georgieva каза...

Честита блогогодинка и от мен Кати!Винаги има смисъл във всичко което те прави щастлива разбира се.Радвам се, че все още не си изоставила блога, защото при теб никога не е скучно.Мисля, че всеки намира нещичко което да го заинтересова.Ще се включа с удоволствие.Гуш-гуш

Borqna каза...

Честито и от мен!
Прекрасен блог, Кати! Продължавай да ни радваш!
От сърце ти желая много радост, крепко здраве, творчески успехи и любов.

Lionelsa каза...

Честита блогогодинка! Не спирай да се вдъхновяваш и да бъдеш вдъхновение!

Te4eto каза...

Честит празник и от мен!

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ви, момичета!

Didi Georgieva каза...

Кати в бързината забравих да снимам картичката.Моля те снимай я за да я кача.Гуш

Katya Kovacheva каза...

Разбира се, Диди! Вече я имаш на мейла :)
Още веднъж от сърце ти благодаря, за страхотната изненада,която ми изпрати! Гуш-гуш

Pepi каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Borqna каза...

Кейт,
съжалявам, че пропуснах да се включа в тази прекрасна инициатива, а много исках да те изненадам с нещо, направено от мен.
/ Един проект, който бе правен с мисълта да ти го изпратя -
http://borqna-venkova.blogspot.com/2014/04/monday-and-start-of-another-week.html
, но така и не довърших гърба му.
Просто се опитвам да ти кажа, че въпреки добрите чувства и намерения, животът ни е толкова динамичен и натоварен със задачи, че често не успяваме / в срок! /да направим това, което сме искали - да зарадваме някого! /
Ще продължавам с интерес и удоволствие да следя твоя блог и да се наслаждавам на творенията ти!
Късмет!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!