RSS

четвъртък, 22 май 2014 г.

Сватбени покани

Месец по-рано, обещах в няколко поредни публикации, да ви показвам сватбени нещица... Направих и игра по случай третия рожден ден на блога ми... Бързам да ви успокоя, че не съм забравила нито едно от обещанията си. Имам още малко работа по подготовката на наградите-изненада, но се надявам до края на седмицата, да ви ги покажа и да обявя кой какво печели... Със сватбените нещица, нямам проблем... Днес се връщам година назад, когато предадох поканите, които бях изработила за мои приятели. Когато решиха, че ще се женят, мацката дойде при мен и ми каза: "Ще можеш ли да ни направиш поканите?". Бях толкова поласкана и й казах, че за мен ще е удоволствие да ги направя. Единствената рамка, която ми поставиха, беше цветът - лилаво. Заедно избрахме нюанса на лилавото, реших да прибавя и релеф за малко празничност; стандартният надпис "Покана", замених с инициалите им; добавих малко довършителни елементи и се получиха поканите. За да избегна обикновените покани тип картичка, напавих поканата във вид на плик, където се пъха доплнително листче с текста. С текста имах изхабих малко нерви, но в крайна сметка, го имах разпечатан два пъти, което си остана спомен за младоженцита :) Сега вижте първте ми сватбени покани и споделете какви чувства будят у вас :) >

1 коментара:

Мария каза...

Поканите бяха прекрасни.Пожелавам ти да направиш още много такива покани, а едни от тях да са най-желани. :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!