RSS

понеделник, 23 февруари 2015 г.

Прошка и закъсняла награда

Колко отдавна не съм писала тук...
В една от последните публикации си задавах, стува ли си да продължавам с блога и вие окураително ме приветствахте с положителни отговори; да и според мен си струва, не за друго, а защото това си е най-моето местенце и ми дава пълна свобода.Няма да започна да се оправдавам и да се обяснявам, колко много ангажименти съм имала и защо не съм отделила 10 мин за блога..., истината е, че когато човек иска нещо винаги намира начин.
Прошка е! - Аз простих на себе си, ако можете простете ми и вие. В дългото ми отсъствие, не само не обръщах внимание на собствения си блог, но забравих да следя и вашите..., затова простете ми!
Не съм забравила едно старо обещание... Дааа, може доста да забавям, но обещая ли нещо, не забравям :) Преди повече от 10 месеца, бях обещала да дам награда по случай третия рожден ден на блога ми. Днес е денят, в който ще го направя и в никакъв случай не е случаен...
В играта, която бях организирала се включиха две дами - Диди Георгиева и Vania Evtimova Безкрайно много им благодаря за отделеното време и внимание да подготвят картички съответстващи на моя блог. А на Диди, специално благодаря за изключително милия жест, че ми изпрати съответната картичка и куп други богатства.
И тъй като няма какво толкова да се чудя... и двете момичета получават награди...
Това е наградата за Диди
А това за Ваня

Още веднъж ви благодаря момичета, ще очаквам да се свържете с мен, за да се разберем как да ви ги изпратя :)

2 коментара:

Didi Georgieva каза...

ООО това се казва изненада.Благодаря много!Нямам търпение да си получа прекрасното подаръче.Прегръдки..........Ще се радвам ако те виждам по честичко да твориш.Правиш страхотни неща -не се отказвай!

Katya Kovacheva каза...

Не съм се отазала Диди, но за съжаление все по-малко време ми остава за блога... все пак надявам се, че това ес е промени :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!