RSS

вторник, 10 март 2015 г.

Полет към себе си

Привет, прекрасни!
Вярвате ли в числата, а в съдбата? Преди година, точно на днешната дата, участвах в едноседмичен, трансформиращ семинар. Днес, една година по-късно на същата дата, стигнах до истинско прозрение. Прозрение, което ме накара да финализирам, доста мисли и вълнение, които ме спохождаха през последната една година и които все по-често ме навестяваха последните месеци. Прозрение, което води след себе си поредното решение.. И въпреки, че не вярвам във хороскопи, врачки и други подобни, аз вярвам в числата. Вярвам във вътрешното си усещане и в интуицията си. Вярвам в себе си!
А вие ако се чудите защо сте спали неспокойно снощи, защо сутринта ви минава странно, а денят ви е някак шантаво напрегнат - замислете се... Има хиляди знаци по пътя ни, които ни показват нещо, само трябва да се вгледаме и да ги следваме. Да ги следваме, не да стоим пред тях...
Такова е и днешното ми послание към вас. С картичката, която ви представям, разпервам криле и политам... Политам там, където всеки нов ден, няма да бъде пропилян; където ще имам свободата да правя това, което искам; където ще бъда истинската аз!



Понякога полетът е дълъг, но съм готова, докато той трае, да се наслаждавам и да се уча от събитията над които летя.
Разперете криле! Приятен полет!

Включвам я в:

Хартиени вълшебства - №15 Пастелно

3 коментара:

Валя каза...

Браво, Кате! Човек е истински щастлив и цял, когато намери своето АЗ! Малко хора успяват да го направят през живота си."Докато не скочиш, няма да се научиш да летиш!" Само напред, с теб съм! Обичам те!

Borqna каза...

Прекрасна публикация и картичка!
Много ме зарадва! Благодаря ти!
Успех!

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ти, Валенце, за подкрепата! Надявам се в края на полета, да оправдая доверието на всички :) И аз те обичам, много!
Радвам се, че съм предизвикала усмивка на лицетот ти, Бо! Продължавам в същия дух :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!