RSS

събота, 14 март 2015 г.

Мини тортичка

Днес бил денят Пи. 
Странно, че чак вчера разбрах за празника на числото Пи, който тази година бил по-специален. От малка познавам, числото Пи и да си призная, не бях чувала да има празник. Снощи прочетох огромно заглавие "Утре е феноменалният ден Пи" и ми стана интересно... Оказа се, че числото Пи има празник всяка година на 14 Март (3.14). Уникалността на днешния ден идва от факта, че годината е 2015. Ако пренебрегнем първите две цифри в годината, наистина ще открием логика 3.1415, това са пъвите цифри на константата. И тъй като подобно нещо се случва веднъж на сто години, именно за това днешния ден е уникален.
Даа, и аз си мислех днес да ви изненадам с една уникална публикация, нещо, за което до сега не съм писала... Но реших да обърна внимание и на този нов за мен празник. Та в случай, че има и други като мен, които не са чували за него, да ги информирам.
Съвета на учените от НАСА беше да отбележим и часът 09:26:53, (което дава следващите пет цифри в безкрайното число), с любимия си пай и така да отпразнуваме най-перфектното Пи на века. Е, аз часа го пропуснах, но ще ви почерпя с една от любимите си мини тортички.


Тя е опечена, за да помогне на някой влюбен да докаже любовта си към любимата/любимия. Изпълнена е с нежни бонбони Рафаело и любовни послания. Във всяко едно парче се крие страст, нежност и мистика.
Именно с тази торта ви прикандвам утре отново да надникнете тук. Това, което съм ви подготвила, донякъде има връзка с днешната тортичка, но донякъде. Усмихната вечер :)


 


1 коментара:

Мария каза...

Интересно.... и загадъчно..., ще чакам утре

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!