RSS

вторник, 17 март 2015 г.

Цветно и слънчево

Шарената седмица продължава!
Статията днес е по-семпла, но това, което ви показвам, надявам се ще компенсира.
И въпреки, че цветното и слънчево настроение, отдавна е завладяло моя блог; време е да го поканя и в деня на всеки от вас. Моите дни са цветни и слънчеви. И вярно е, понякога имам и тежки дни, но знам как да се спася.  Знам, че вечер дори само като чуя гласчето на разкошотията, отново ще грейна; знам, че дори само да си помисля, за енергичните хора от клуба по танци, ще ми светне; знам, че като се отдам на любимото занимание, отново ще възвърна цветния и бляскав тон. А вие знаете ли, кое ви кара да се чувствате щастливи?
Много е важно всеки да намери своята малка искрица, която да му дава смисъл, която да го кара да се чувства истински жив. Аз имам не една такава искрица и това ме кара да се чувствам щастлива, много щастлива.
Представям ви малкото цветно щастие, което създадох в един от студените зимни дни, с мисъл за предстоящата пролет. С мисъл за всички прекрасности на живота; с благодарност, че ми е предоставено правото да ги усетя и с вярата, че всичко ще се случи.
Да, всичко ще се случи, стиа да знаеш какво искаш!


Грабвайте веселите си усмивки и започвайте да случвате прекрасния живот!
Аз завинавам на заслужена и вдъхновена почивка, ще се постарая на не наруша отправеното към себе си предизвикателство, но в случай, че това се случи, като се завърна ще компенсирам.
Усмихната Сряда!


0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!