RSS

сряда, 25 март 2015 г.

Пролет е

Пролет е. 
И въпреки, че се усеща като зима, 
в сърцето ми е пролет. 
Душата ми е пълна с пеперуди, 
готови за своден полет.;
И птички пеят, слънце грее; 
животът свойте багри лее.
Разпервам аз криле на птица
и като лястовицата политам.
Надежда аз не нося и не обещавам
на себе си на тоз благ ден прощавам.
Размахвам с лекота крила,
готова да живея тук, сега..
Пролет е. 
И въпреки, че се усеща като зима, 
в сърцето мое слънце има.
И всеки лъч ме прави все по-цяла,
тъй както някога да бъда съм мечтала..
Да, пролет е!
И слънце има...
Усетиш ли го,
ще прогони от теб и най лютата зима.

Рамката е замислена, вдъхновена и изпълнена от моето зимно усещане за пролет. Правих я в един студен зимен ден.Посланието й е ясно - да ме стопли, да те стопли. Виж, стихотворението не беше въобще замислено... Трудно ми е да си обясня и какво го вдъхнови, тъй като в момента не можех да измисля дори как да започна публикацията. Но очевидно едничката дума "пролет", която се въртеше в ума ми, е вдъхновила сърцето и то подсказа на пръстчетата какво да напишат.
Доволна съм! щастлива съм! Без значение дали е пролет или зима!

2 коментара:

Мария каза...

Кате, прекрасно е..., ти си малко генийче, но повече хора трябва да знаят за това.
Това стихотворение най-много подхожда на тази рамка.

Katya Kovacheva каза...

Благодаря, майче! Който трябва знае, че съм генийче, другите ще го разберат все някога :) А за рамката съм съгласна, ще сменя стихотворението към нея.

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!