RSS

събота, 7 март 2015 г.

Пилета

Привет, прекрасни същества!
Времето навън е снежно, мрачно и студено, но не може да помрачи настроението ми. Седнала съм тук натопло, гледам как вятъра поклаща дърветата и никак не мие студено; около мен отново е цветно ароматно и празнично.Празничното усещане се подсили, от пратката, която получих от моите любими хора - куп малки безценни изненади, които ме замислиха отново, колко голяма късметлийка съм да имам, точно тези хора около мен. И аз на свой ред не пропуснах да им подготвя изненада и този път като по чудо бях готова на време, но поради лошите метерологични условия, пратката ще пристигне чак след празника...Само това ме притеснява, но се надявам, че това, което съм им подготвила ще им хареса и ще им удължи празничното настроение.
И така, навън захладя, а това е идеалното време да ви запозная, с едно от новите ми занимания. Филцът - този така обикновен и на пръв поглед незабележим материал, привлече вниманието ми още преди година. Имайки идея какво ще правя, купих достатъчно количество разноцветен филц, конци и допълнителни аксесоари. Купих ги и те започнаха да си чакат реда... Ангажиментите се трупаха, времето си минаваше, а филцът продължаваше да скучае; докато, в един мразвит ден, не разбрах за коледния базар за ръчна изработка, който организираха в нашия град - ЗаДруга Коледа. Без много да му мисля, се записах за участие и се вдъхнових, да обърна внимание на вече позабравения филц. Изтупах го от "праха" и започнах да режа формички. И тъй като времето беше малко и някак непосилно да ушия всичко изрязано, впреганах усилията на всички налични близки и под строгия ми контрол, създадохме мини играчки от филц. Не беше никак лесно, да се ушият толкова мнго играчки, но удовлетворението от резултата си струваше.
Днес ще ви покажа част от тях - Пилетата... Така оживяха, че на моменти ми се струва, че ще зацвърчат. Създадени изцяло на ръка, тези пернати, не спират да ме усмихват всеки път, когато ги погледна. Все още има налични от тях, така, че ако се интересувате, ще ги намерите в електрнното ми магазинче. Време е да зачуроликат и във вашия дом :)
 



4 коментара:

Lionelsa каза...

С толкова много птички определено е дошла пролетта при теб :D

Katya Kovacheva каза...

Даа, отдавна ми е пролено :)

Borqna каза...

Много са готини! Браво, Кате!

Katya Kovacheva каза...

Благодаря, Бо :)

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!