RSS

събота, 1 август 2015 г.

Август

Чудейки се как да презентирам днешната картичка, се появи поредното ми текстово творение - много тематично, заредено с искрени чувства и вяра...
С него ви пожелавам един изпълнен, цветен и зареждащ Август, който да ви носи летни чудеса!

Август е любов и дъх на пеперуди,
със цветно настроение, душата ми се буди.
Във лятно утро - свежо, посрещам аз денят,
нощта е ароматна, загадъчна с изпълнена луна.
И в тези цветни багри, пристъпвам бавно аз,
за да ви кажа тихо: Обичам ви", без глас.
За да усмихна някой, друг да поздравя,
със себе си донасям и малко чудеса.
Промяна аз ще бъда, във нечий чуден свят
и не, не съм заблуда, аз имам своя аромат.
...на фрезиите нежни, на бурното море,
на изгрев нов неделен, в душата съм дете.
Докосвай ме небрежно, подавай ми ръка,
ще тръгнем заедно двама към пълната луна.
Нагоре към небето, където е света,
с крилата си политам и  търся свобода.
Във полет се превръщам, над цялата земя
вълшебница съм вечер, а фея през деня.
А август е любов, изпълнена със свежест
и всеки цвят е нов, а аромата - нежност.
И приказни са дните, светът изглежда нов,
вълшебство ще се случи, а с изгрева любов.



0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!