RSS

вторник, 1 септември 2015 г.

Септември..... вече е тук!



Календарът, стрелките, Септември..... вече е тук! 
Септември е един по-специален месец, поне за мен. А защо не и за вас? Всеки ден е раличен и празничен, докато не стигнем до последния. Какво се случва тогава ли? Ще оставя на вас, да впрегнете въображението си и да познаете.....
И тъй като е начало на новия месец, ще ви покажа едно ново и различно творение; нещо, което до сега не съм правила. 
Венче - нежно и българско, с история...
Направих го ден преди фестивала на Народната носия в Жеравна. Не е трудно да се досетите, коя красива главица бе предназначено да украси. Да, стой й прекрасно и много й отива, на разкошотийката... и аз съм изключително щастлива, че именно тя е основният ми модел и муза за новите товрения.
Новостите няма да приключат с началото, планирам да ги има до края на месеца. Сега е момента, да споделите какво ново искате да видите или прочетете тук; какво ви липсва и какво би ви накарало да се чувствате по-специални?
Страхотен Септември, приятели!

1 коментара:

Мария каза...

Венчето е прекрасно.Би могла да сътвориш и нещо подобно, предназначено за булка, мисля че много момичета биха се накичили с такова венче.

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!