RSS

четвъртък, 23 юни 2016 г.

Летен полъх

Привет прекрасни!
Обичате ли лятото? Е, кой не го обича... Даа, и летните разходки край морето сигурно са ви любими. Именно за това, днес ще ви представя една малка колекция диадеми, които създадох, за да носят много лятно настроение. Освен настроение, те са чудесно допълнение и аксесоар към летния тоалет не само на малките дами, но и на големите гопожици. Любопитното за тези диадеми е, че те са с история... Един не много горещ ден преди седмица, се отправих към един от крафтърските магазини, с ясната идея да си набавя материали, за да изработя диадемите. Тръгнах аз, а то е заоблачи... Все пак съм с колата, няма проблем. Няма, но когато паркираш колата на 10 преки от магазина и когато завали проливен дъжд, ситуацията изглежда малко по-различна. И така заваля ме порой, точно пресечка преди магазина. Отворих си чадъра и успях да стигна полусуха :) Влизайки, дъжда започна да се усилва. Хвърлих един бърз поглед на готовите ранички, защото бяха изключително красиви и се отправих да взема, това, за което бях дошла. Но късметът си е късмет и в този момент спря тока, а дъждът навън се усили. Споделих на момичетата, че ще си светна с телефона, но без материали от тук, няма да си тръгна. Те любезно ми изкараха една лампа,която свърши чудесна работа.15 мин по-късно вече бях щастлива с покупките и се отправих към колата, прецапвайки през "реките", които се стичаха по булеварда. Мокра, но безкрайно вдъхновена се чувствах. Прибрах се, изсуших се и започна да ми мирише на море. Така се появиха и въпросните модели диадеми :)









0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!