RSS

петък, 30 септември 2016 г.

Днес аз, празнувам живота!

Днес живота празнува мен, днес аз празнувам живота! Преди няколко години, аз му се случих и от тогава сме неразделни. Преди колко? Ама какво значение имат годините, някакви си цифри, които всяка година се сменят. Непостоянни, незначими... А само като се сетя преди години, как не исках да идва този ден; как изпадах в дупка при мисълта, че още една цифра ще се присъедини към мен. Днес, очаквам този ден с трепет и вълнение. Все още се чувствам дете, но вече не чакам подаръци... сега ми е достатъчно удовлетворение. Вече не правя грандиозни партита, сега ми е достатъчно да съм с най-близките ми хора. Сега не  обикалям любопитно около хладилника, за да видя каква торта ми е приготвила мама, вече си я правя сама. Вече не тичам през час до пощенската кутия, за поредното писмо; сега се радвам на всяко телефонно обаждане. Спрях да пазя най-хубавата си рокля, за да я облека точно днес, а я нося когато искам; защото разбрах, че няма смисъл да пазя вещите, по-важно е да опазя чувствата си. А когато лицето ми е озарено от искрящите свещички на тортата, не си пожелавам "онова" момче да ме обича, а си пожелавам да бъдем здрави, аз и хората, които обичам. Днес съм дете, но в тяло на жена; и гледам реалистично на света. Осъзнала, че живота е затова да се празнува и то не само в днешният конкретен ден, а всеки следващ. Оценила, че всеки ден е подарък и трябва да ценя всяка минута. Разбрала, че за да му се насладя истински, не е нужно да следвам нечии измислени правила, а собствените си желания. Доверила се на себе си, повярвала на сърцето си, днес празнувам, с живота! Животът трябва да го обичаш, трябва да го осъзнаваш, трябва да го искаш и най-вече, трябва да го цениш! Животът ли? Той е най-големият подарък, който съм получавала. Благодаря ви, мамо и тате, че ме дарихте с живот! Благодаря на всички хора и случки, които ме накараха да го оценя!
Днес съм щастлива, защото знам, че в днешния ден ще накарам поне пет човека да се усмихнат. А щом съм успяла и този ден не бил пропилян! 

5 коментара:

Borqna каза...

Честит Рожден Ден!
Скъпа Кейт,
Бъди здрава и все така щастлива!
Много ми хареса написаното от теб -
поздравления!
Какъв хубав ден! Празнувай!!!

С усмивка -
Боряна -
твоя Интернет приятелка

Didi Georgieva каза...

Честит Рожден Ден и от мен Кейт!Успя не само да ме усмихнеш но и развалнуваш и разплачеш.Всичко написано от теб е така вярно и искренно.Страхотна си!Определено имаш голям талант и съм щастлива че мога да чета с интерес и нетърпение всеки ред написан от теб.Браво!Продължавай все така,бъди силна и неустоима!

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ви момичета, за красивите пожелания! Щастлива съм, че се отбивате тук с желание и че ви познавам, макар и само виртуално :)

Мария Ковачева каза...

Честит празник,мила Кате! Прекрасни думи, вълшебни чувства и много позитивизъм излъчва твоя блог. Бъди здрава и нека в душата ти винаги има равновесие и радост.

Katya Kovacheva каза...

Много благодаря!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!