RSS

сряда, 19 октомври 2016 г.

Неочаквана есен

Днес ще ви зарадвам с две мои произведения. Едното, крато - печатно; а другото, цветно - ръчно измайсторено. Май ми стана навик да ви вдъхновявам с текстове, но какво да се прави - харесва ми. Надявам се и на вас ви харесва!

Заглавието го подсказва, все още сме в есенния сезон, но много скоро ще се пренесем в следващия :) Въщност, идеите в главата ми вече напират, но непредвидени обстоятелства им пречат да се осъществят. Но ...до края на месеца ще ви зарадвам и със нови зимни творения.
Сега да отдадем нужното внимание на есента.

 Неочаквана есен
Есента ме срещна така неочаквано,
на един оживен булевард,
Спрях за миг и видях изненадано,
пожълтелите вече листа.
Клони голи полюшват се нежно,
вятър студен ме прегръща от всички страни,
време е да се сбогувам с надеждата
и да тръгвам към широко отворените врати.
Дъжд вали и денят си отива,
идва нов, отново забулен в мъгла.
Сиво, мрачно е, но и красиво - 
след пороя винаги има дъга.



2 коментара:

Didi Georgieva каза...

Ех Кати отново ме зарадва с това невероятно стихотворение.Много ми хареса.Наистина ти се отдава -продължавай все така.Паното също ми хареса.Жълъдчетата са яки.

Katya Kovacheva каза...

Благодаря ти, Диди! Радвам се, че и двете ми произведения са ти харесали.

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!