RSS

понеделник, 24 октомври 2016 г.

Октомврийска есен

Преди да е свършил Октомври, бързам да ви споделя още едно тематично стихотворение. 
Есен е, а с всеки изминал ден мен ми е все по-коледно. Хубаво е, че от време на време има кой да ме върне  към есента. 
Ръчното ми творчество за днес е една много жизнерадостна катеричка. В края на миналата седмица, когато взимах племенницата си от градината, учителката й даде домашно - да измайтори с помощта на възрастен нещо от природни материали. Темата - "Златна есен". И ето, че няма по-подходящ възрастен от мен за "написване" на това домашно. Обичаме да си събираме шишарки и всичко от гората, така, че материалите не бяха проблем. Първоначалната ми идея беше да направим момиченца от кестени, но кестените които имам не бяха особено подходядщи, затова преминахме към вариант две. Две шишарки, по-късно се роди и нашата катеричка. За глава получи орех, вместо ръчички й сложихме канелени пръчици и естествено жълъд, който да гризка. Добавихме малко есенен цвят с велурени листа и така изпълнихме успешно домашното. Може да опитате и вие, забавно е и не е никак трудно :)

Октомврийска есен
Есента на Октомври е златна смирена,
тихо капе дъждец и душата обзема,
чувство смирено, меланхолично,
в лекия полъх на вятъра се крие нещо различно.
Прегръщат се клоните оголени вече,
сякаш са тъжни мисли на объркано малко човече.
А небето сърдито е даже се мръщи,
хора със шалове бързат към вкъщи.
Няма шум, има само магия,
тихо е, светло е...с лек привкус на зима.

 Усмихната и успешна есенна седмица, ви желая!

0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!