RSS

вторник, 25 октомври 2016 г.

Есенна декорация


Привет, слънчеви същества!
Последните ми постове са подтикнати от есента, но какво да се прави такъв е сезонът :)И днешният ще бъде такъв, но не мрачен и дъждовен, а слънчев, цветен и озаряващ. Есента е най-богатият на цветове сезон. В едно дърво можем да видим, невероятна гледка. Приливащи листа, разноцветен есенен килим...това е есента.И на фона на всичките тези цветове слънчевите лъчи се прокрадват крадешком иззад клоните на дърветата, за да ни усмихнат още повече.Днес повече от всякога, в творенията ми присъстват многоцветни листа. Предизвикателтво беше да направя голям венец, отрупан с листа. Не по-малко предизвикателство бях и хартиените листа. Но пък се получиха! Поръчителката много си ги хареса и това ме прави още по-щатлива. игурна съм, че и малчуганите, чийто празник ще украят много ще им се зарадват. Защото децата дават най-справедливите оценки ;)

Сега се потопете в багри, позволете на душата си да чувствав цветно и се насладете на днешния прекрасен ден.





0 коментара:

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!