RSS

понеделник, 21 ноември 2016 г.

Семейството

В деня на християнското семейство, ще си горовим за семейството... Не ви изненадах, нали? Очевидно цялото съдържание няма да е изненадващо, но е изпълнено с много мисъл и истинност, с много ценност и любов.
Животът, ме среща с различни хора; хора, които обичат само себе си; хора, които обичат всички други, но не и себе си; хора с различни ценности и интереси; хора, които държат на семейството; хора, които не знаят кое е тяхното.
Интересно е да виждаш всички гледни точи за семейството. Някои имат такова и го загърбват, мислейки си, че другите неща са по-стойностни. Други биха дали всичко, за да имат семейство, но нямат. Трети се осъзнават на средата на живота си, че семейството им е важно. Да, всичко опира до семейството - онова, в което съдбата е решила да се родим; онова, в което обстоятелствата са наложили да живеем, или онова, което възприемаме като наше семейство. Наскоро прекрасната ми племенница (която вече е почти на 4), беше запитана от майка си: "Ти как избра да дойдеш в нашето семейство, как се появи при нас?" Хладнокръвният отговор на това малко създание, ще ви смае: "Ми ей така, дойдох! Избрах ви! ...Защото сте добрички и искам да съм при вас." 
Има моменти, в които се чувствам горда, не заради някое велико постижение, а заради моменти като този. Заради тях - от най-младия, до най-възрастния член - които наричам мое семейство! С годините животът ме научи, че каквото и да правя, каквото и да се случва, дори и понякога да им е трудно, семейтвото винаги са до мен. И няма значение разстоянието, нито различието в годините, дори и понякога да не са съгласни с моите действия, имам ли нужда от тях са винаги на линия. Дали искам нещо да променя? Не, не искам - това е идеалното семейство! И при все, че съм наясно, че няма перфектни неща, ще ви кажа: Идеално, не означава да няма дразги и разминавания, в отношенията, идеално озаначава да намираме ония баланс в отношенията, който ни кара да бъдем толерантни, добри и обичащи се; да правим компромиси, когато е нужно; да бъдем силни, когато се налага и да знаем, че всеки стои зад другия - това е идеално. 
Ако не откривате всичко това във вашето семейство, то не значи, че не е идеално. Означава, че трябва да дадете нещо от себе си, за да го направите още по-добро. 
Казвала съм го често, но ще продължа да го правя: Истински ценните неща в живота са онези малки неща, които приемаме за дадености и не винаги забелязваме. Защото, представете си какъв бил живота без семейството?
Моят, е неоспоримо щастлив благодарение и заради семейството ми и обичта ми към тях!
Обичам ви, прекрасно мое семейство! Честит да ни е днешният благословен празник!


P.S. Въпреки, че все още не съм създала свое семейство, знам, че то ще бъде точно такова, като нашето! Майче, обичам те ;)

2 коментара:

Мария Ковачева каза...

И ние ви обичаме и се гордеем с вас. Нека любовта, уважението и обичта бъдат спътници и във вашите семейства, които дано по-скоро станат факт

Borqna каза...

Бъди благословена, Кати!

Публикуване на коментар

С нетърпение очаквам и чета всеки ваш коментар!
Благодаря, че се отбихте в моето пространство!